پری  کاتب

پری کاتب

دست نوشته های یک زن
پری  کاتب

پری کاتب

دست نوشته های یک زن

اگر از حال ما بخواهید که بدانید

  حال ما اینه : 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
ساسان دوشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:23 ق.ظ

حال ما بدتر از اینه

رها دوشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:14 ب.ظ

حال فردای شما بسیارخوب خواهدبود خانوم پری

Vito Andolini Corleone سه‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:33 ق.ظ

خیلی وختِ که وبلاگت رو میخونم
همیشه از کسایی که قلم خوبی داشتن خوشم میومده
قلم خوب داشتن الزاما عمیق و فلسفی نوشتن نیست
ساده نویسی است اما به شیوه ای خاص و منحصر به فرد...
از این روست که همواره نوشته های شما خوندنش برای من جالب بوده...

نوشته هاشت همیشه یجور نبوده اما محوریت اصلیش قرابت بسیار نزدیکی با این عکسی که الان گذاشتی داره از لحاظ محتوی...

یک آدم تنها،سرسخت،دانا،تلخ...

یادمِ تو اوون یکی وبت یه پست داشتی با این عنوان:عنتر سالوس
اگه اشتبا نکنم البته...

امروز منم یکی از همینارو تو دانشگاه دیدم
با اینکه مردم با اینکه از لحاظ فیزیکی زورم بهش میچربه
اما نمیدونم چرا رفتارش یجورایی برام غیرقابل هضمِ با اینکه یه عنترسالوس بیشر نیست اما...

پری کاتب یه سوآل:
بنظرت اگر یه مذکر از بچگی بی پدر بزرگ شه این موضوع تو آینده تو رفتارش تاثیر میزاره!؟ مخصوصا تو ری اکشن هاش نسبت به رفتار وحشیانه ی اطرافیانش...!؟

... سه‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:06 ق.ظ

chi khubet mikone

سابق خسروی پنج‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:15 ق.ظ http://sabeq1354.blogfa.com

سلام

مطالب زیبایتان را با تمام وجود خواندم زیبا و جاندار می نویسید و احساستان در نوشتن ستودنی است.
حال همه ما این روزها این است .با این حال برایتان احسن الحال آرزومندم.

marjan پنج‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:20 ب.ظ

parijan
khub bash

Vito Andolini Corleone جمعه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:04 ق.ظ

تازگی ها به این نتیجه رسیدم 'پست های ما خار داره'!! مال همه تایید میشه مال ما میره...!!

پری خله،من تورو از اولین پستهات تو پرسین بلاگ میخوندم(همون پست معروفت من باب تست هایمن!)
دس خودم نبود خوشم میومد از نوشته هات
ولی امشب یکی ادعا کرد تو پست زیریتو ازش دزدیدی و یجور دیگه قالب کردی به خواننده هات...
کاری ندارم درست میگه یا غلط
اما خیلی ناراحت میشم اگه این موضوع حقیقت داشته باشه!
میدونی خیلی سخت وقتی نسبت به یکی به مدت طولانی یه ذهنیتی داشته باشی بعد بفمی طرف اوونی که فک میکردی نی...حالا واجب نی طرف حتما یکیت باشه،اصا یه غرببه یه پری از نوعِ خل ـش...
شاید الان بگی گورِ بابات تو کی هستی که این وسط تِز میدی...!!
اما خوب اگه نمیگفتم نمیشد...
این نظر من یحتمل میره تو ریسایکلبین
اما پری خانوم بدون کسایی هستن که نوشته هاتو خیلی دووس دارن

من این پست رو پنج سال قبل در بلاگر نوشتم و با خوندن چهارچوب نگارش شما مسیرش رو عوض کردم این دلیل نمیشه که با اسامی و آدرس های مختلف ، دوست شما یا خود شما چمیدونم ؟ بیایید و فحاشی کنید که البت از نگارش کمنت ها به شان و سواد و حتی شهریت کمنت گذار میشه پی برد و حقارت ازش چکه می کنه... که نه به سواد کسی حرمت میزارن و نه کرامت انسانی را با واژه های سخیفانه رعایت می کنند . . خدا ماها رو دید و شاخمون نداد
گربه ی مسکین اگر پر داشتی
نسل گنجشک از میان برداشتی

Vito Andolini Corleone جمعه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:40 ق.ظ

دمت گرم بابا!
یعنی میگی من دارم از اوون طرف دفا میکنم و با اسامی مختلف میام کامنت های مختلف میزارم و ...!!
ای بابا

یه دفعه درست بخون اوون کامنت بالاییِ منو...

با این اسم! تو چندفعه دیدی من بیام کامنت --شعر بزارم!! ها

یاد یه پستت افتادم که نوشته بودی
برای کسانی که با سرچ کلمه ی پ/س/ت/ا/ن به این وبلاگ رسیدن...!

پ.ن١:از اوون پست بالای من نفمیدی من طرف کیم!
پ.ن٢:این پستت تازتم که قدیمیِ...

تو کی هستی ؟ اون بنده خدایی که میگی انقد گمنامه که هیچ یک از لینکای من که دستی بر قلم دارن اسمشو نشنیدن تا بحال..چی بگم بهتره اینقد کوچیک نباشم که اهمیت بدم

Vito Andolini Corleone شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:22 ب.ظ

چی بگم بهتره اینقد کوچیک نباشم که اهمیت بدم!
ببینم تو همون پری کاتب ـی هستی که یه زمانی تو Persian Blog مینوشتی دیگه!!؟
چون با اوون شناختی که من از تو دارم گفتن این جمله از دهان شما بسیار بعیده!! بسیار!!
این جملت شبیه حرفای این به اصطلاح روشنفکرای امروزی نه اوون پری کاتب ـی که من میشناسم

پری جون هرکی دوس داری دیگه اینجوری حرف نزن
بزا ما دلمون خوش باشه یه پری کاتب ـی هست که خل ـَم هس
نوشته هاشو که میخونی میفمی یکی هس در این نزدیکی ها که با دیگران فرق داره
رنگ خودشِ حتی اگه رسوا بشه؛)

یه پست جدید بزار اگر خواستی...تو مایه های اوون پستت 'به زنایی هستن که با دیگران متفاوتن،یه زنایی هستن که...'

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد