پری  کاتب

پری کاتب

دست نوشته های یک زن
پری  کاتب

پری کاتب

دست نوشته های یک زن

نوشته بای دلبرِ چهرازیا

اگه دیگه هیچوقت روبه‌راه نشدیم چی؟ راست وریس نشدیم چه گلی به سرمون بگیریم؟ اگه هواش از سرمون نیفتاد، اسمشو گذاشتیم رو بچه‌مون و با هربار صدا کردنش صدبار مردیم و زنده شدیم چی؟ اگه لبامون اسم هیچکیو بجز اون صدا نکرد چی؟ اگه موهامون دستای هرکی جز اونو پس زد چی؟ اگه تا آخر عمر هیشکی مثل اون قشنگ صدامون نکرد ، خله !! یادت باشه دوستت دارم ، چی؟ اگه دیگه هیشکی مثل اون چشمای ِ روشن و وهم آلود ،نیگامون نکرد چی؟ اگه شب تولدش انقدر بغض کردیم و عر زدیم که از چشمامون خون بارید چی؟ اگه یه روزی ، یه جایی از این دنیایِ درندشت ترانه هایی که واسش میخوندیم پخش شد و پاهامون سست شد چی؟ اگه یه روز ، تویِ یکی از خیابونایِ اون شهر ، با دلبر جدیدیه دیدیمش و رنگ از رخمون پرید و پاهای لرزانمون یارایِ ایستادگی نکردن، چی؟ اگه اون هدیه ی بینهایت قشنگش ، مهربونیش، مظلومیتش از جلوی چشمامون کمرنگ شد چی؟ اگه عطرش از لباسی که آخرین بار تنمون بود ، پرید و بوی تنش یادمون رفت چی؟ اگه یهو زد به سرمون رفتیم عکس چشماشو خالکوبی کردیم رو مچ دستمون بعد هی زل زدیم بهش گفتیم: "خیلی میخوایمت دیونه" چی؟ حالا اینارو ول کن دکتر... اگه دیگه قرص آبی‌ها و نارنجیا هم صورت قشنگشو از جلو چشمامون کمرنگ نکرد و همه‌جا دیدیمش چی؟ اگه تا آخر عمرمون دیوونه‌ موندیم چی؟ اگه این ندیدنش واسمون عادت بشه و دیگه عمرمون قد نده ببینیمش چی؟ کی میخاد مسئولیتِ اینهمه دغدغه ی خاطرمون رو به عهده بگیره جمشید؟!

نظرات 5 + ارسال نظر
زن کویری یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 05:55 ق.ظ http://zanekavirrr.blogfa.com

متاسفم که به عشقتون نرسیدید ناراحت شدم

نگرانت یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 08:15 ق.ظ

دکتر کاتب سریع قسمت تماس با من را چک کن یک پیام فوق العاده مهم و محرمانه برات گذاشتم خواهش میکنم حتما مراقب خودت باش

شما پیامی نفرستادین

متین دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 12:27 ق.ظ http://matinzandy.blogsky.com/

عجب متنی

اما جواب : هر چند از من سوال نشده هیچی ، هیچ اتفاقی نمی افته ، بازم میگذره

جمشید دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 07:00 ق.ظ

دلبر جان کی میای ؟ رها کن اون همه حیلت رو

نگرانت دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 12:13 ب.ظ

برات فرستادم از خون جیگر برات نوشتم اگر این دفعه هم نرسیده باشه ایمیلت را برام بزار ایمیل بدم

سلام من واقعن متوجه پیامتون نشدم ، پیامتون رو خوندم ولی با کامنت قبلی تفاوت محتوایی داشتش .. برات آرامش آرزو میکنم و دقیقن نمیدونم این مساله چه ارتباطی با من داره؟؟ خب اینکه ما برخلاف عرف و اخلاق عمل نکرده و نمیکنیم و بقول شما مثل خر درس خوندیم که خیلی خوبه ! چون در خلوت خودمون آرامش داریم ولو تنها بمانیم ... ایشون در حقِ شما جفایی کرده؟ ضمنن من اینستاگرامم پرایوته و علاقه ایی به درگیر کردن خودم در مسائل حاشیه ایی ندارم و از شما میخام همه چیز رو به نیروی کارمای طبیعت واگذار کنین . اگه بازهم کمکی از من ساخته باشه در خدمتتون هستم خانم دکتر
اکانت تلگراممو واست میزارم بیا ببینم مشکل چیه
https://t.me/S_kateb

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد