پری  کاتب

پری کاتب

دست نوشته های یک زن
پری  کاتب

پری کاتب

دست نوشته های یک زن

بلانت تراما و دیگر هیچ

تراپیستِ جوان و مهربان و دلسوزم نیمه های شبِ گذشته در اثر ترامای غیرنافذ مرده و من بخاطر تهی تر شدنِ دنیا از آدم های بدرد بخور ، متاثرم ! خوب الان باید برایتان تعریف کنم که ترامای غیرنافذ چیست و چگونه بوجود می آید ... در شرایطی که الان بالای سر خواهرک در بخش کمو تراپی نشسته ام و چهل و هشت فاکینگ ساعت ِ دیگر هم باید در این بیمارستان بمانم و اصلن حس و حالِ توضیح و روشنگری را ندارم ! فقط در همین حد می گویم که دکتر در حین بالارفتن از پله سقوط کرده و احشا داخلی شکمش دچار خونریزیِ پنهان شده اند ! و خیلی ملو در عرضِ دو سه ساعت تراپیستِ بینوایم را کشته اند ! و من الان بشدت اندوهگینم ... 

   نه فقط بخاطر اینکه این آقا ساعتهای طولانی وقتِ ارزشمند و گرانبهایش را در ازای ساعتی صد و اندی هزار تومان ، صرفِ من کرده بود ! بلکه بخاطر انسانیتی که روز به روز در این دنیای گه مال کمرنگ تر می شود .

دیگر به معجزه هم امیدوار نخواهم بود.

نظرات 8 + ارسال نظر
شخصیت سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 12:35 ب.ظ

برو بابا کم عقل تو با این مدرک و این دارمد بالایی که پزشکها تو این مملکت دارن خیلی دیگه باید خنگ باشی که تراپی بری اینهمه پول برو حالشو ببر

دنیا شنبه 13 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 11:11 ق.ظ

پری جان از ریس خبر نداری؟ وبلاگش که فیلتر شده جای دیگه نمینویسه؟

هستش . توی گوگل پلاس . من باهاش در ارتباطم اگه کاری هست

متین چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 11:55 ب.ظ

سلام

کجایی پری؟؟

فیس بوک
توییتر

خواننده قدیمی ات دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 12:12 ق.ظ

پری جون حال خواهرت بهتر شد؟ کاش بنویسی چون نگرانیتم

بقدری گرفتارم که مجال خواب و خوراک و قرار ندارم ... حالش خوب نیست رفیق ِ قدیمی...

دنیا پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 11:11 ب.ظ

نه عزیزم کاری نیست میخواستم نوشته هاش رو بخونم

فائزه یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1396 ساعت 09:28 ب.ظ

سلام شما تو اینستاگرام نیستی ؟؟؟
من عاشق نوشته هاتونم اینقدر دوس دارم چهرتون رو ببینم
به جز اینجا شما کجایید؟؟؟
یه عاااالمه بوس خانومه پری

فیس بوک هستم
Parykateb

وینا چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1396 ساعت 11:11 ب.ظ

امروز تصادفی اینجا را باز کردم باورم نمیشد که دوباره نوشتید قبلا از خواننده هاتون بودم امید وارم که حال خواهرتون بهتر شده باشه به اینجا هم سو بزنسد اگه تونستید

خوانتده قدیمی ات شنبه 30 دی‌ماه سال 1396 ساعت 01:24 ب.ظ

پری جون اینجا رو متروک نکن خیلی ها دوستت دارن قسم میخورم نه فقط از جانب خودم بگم گاه گاا بنویس برامون دلمون تنگ میشه برای پستهای طولانیت من براای خودت و اجی ات دعا کردم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد