پری  کاتب

پری کاتب

دست نوشته های یک زن
پری  کاتب

پری کاتب

دست نوشته های یک زن

پَ کی دیگه

دیشب خواب دیدم  رفتم کنسرت ِنامجو   و اون با صدای آسمونیش داره میخونه: 

 عشق همیشه در مراجعه است.عشق همیشه در مراجعه است.عشق همیشه در مراجعه است.عشق همیشه در مراجعه است.عشق همیشه در مراجعه است. هاهاهاها.عشق همیشه در مراجعه است. 

بعدش من وسط اون همه جمعیت هی با دست راستم محکم روی رون ِ پام میزدم و می گفتم : پَ کی دیگه...پَ کی دیگه... 

پَ کی دیگه...پَ کی دیگه...پَ کی دیگه...پَ کی دیگه... 

 

نگران من نباشین خوب شدنی نیستم

نظرات 3 + ارسال نظر
... چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:20 ب.ظ

میگن همه چیز به نگاه آدم بستگی داره
اونکه میگفته عشق درمراجعه است باشماهمسان بوده
هردو به عقب نگاه می کنید
وهیچوقت قادرنیستین به جلونگاه کنید
تادریک اسارت وجبرازپیش تعیین شده زندگیتون ادامه داشته باشه
اما اگرازیک زاویه دیگه نگاه کنید
می بینید که همون جبروهم اختیارشمابوده
شماجبرواختیارکردین
جبرتوقف درگذشته
وجبرناباوری عبورازگذشته
واینکه انسانواونجوری که باید درک نکردین
یک قدم اگرجابجابشید
فقط یک قدم
پنجره ی تازه ای وامیشه
ویک حقیقت تازه آشکارمیشه
عشق درحرکته وهمیشه وقتی به اوج میرسه کلی میشه
وعبورمیکنه
عشق درگذشته یه استعاره بیش نیست
استعاره ی جاودانگی
اماشمادارین جاودانگیودرظرف زمان معنامیکنین ومی بینین
این خطای دیدشماست
ومرگ کبوتری که درقفس به انتظارپروازه
بدرود

to esm nadari?un vakht

... چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:23 ب.ظ

فراموش کردم
عشق همیشه حاضره
بدرود

مهربد پنج‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:35 ق.ظ

دوستی که اسم نداری. تو نوشته هات معلوم بود که عاشقی اما راجع به جبر و اختیار یه سری چیزا گفتی که مجبورم من هم یه چیزی بگم. دوست عزیز اگر شما هم درست نگاه کنی میبینی که اختیارات ما ریشه در جبر دارن. چون دو عامل تربیتی ما یعنی وراثت و محیط دو عامل خارج از اختیار ماست وراثت که کاملا خارج از اختیار هست و محیط هم تا بلوغ و زمانی که خود بتوانیم محیط تربیتی خودر ا اختیار کنیم خارج از اختیار ماست و زمانی که قدرت انتخاب محیط تربیتی خویش را داشته باشیم دیگر تربیت ما شکل گرفته در محیطی که به اختیار ما نبوده. پس نتیجه میگیرم که اختیار کردن جبر توقف در گذشته خود ریشه جبری دارد. و مسئله بعدی عشق در گذشته که استعاره جاودانگی است !؟به نظر من از نظر دستور زبانی هیچ استعاره ای در عشق در گذشته وجود نداره و اساسا با این نو نگاه شما خیلی از واژه ها گنگ هستن. پیروز باشید.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد