پری  کاتب

پری کاتب

دست نوشته های یک زن
پری  کاتب

پری کاتب

دست نوشته های یک زن

و با اینا تنهاییمو سر میکنم

من پیوسته از تو گریخته ام
و به اتاقم ، کتابهایم ، دوستانِ دیوانه ام
و افکارِ مالیخولیائی ام پناه برده ام

قبول دارم که کلّه شق بودم...
اما تو هم همواره فقط در پی اثبات سه چیز بودی :

اول آنکه در این ارتباط بی تقصیری
دوم آنکه من مقصرم
و سوم ، با بزرگواری تمام حاضری مرا ببخشی..

- فرانتس کافکا 

نظرات 1 + ارسال نظر
شبنمکده یکشنبه 6 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 01:06 ب.ظ http://www.mhabaei.blogfa.com

درود
دل به دل که بسته ای
با چه کسان نشسته ای
بر تن خود برای چه
نقش و نگار بسته ای
کج بنشین و راست گو
ای که مرا پرسته ای
ای که به هجر زود رس
قلب مرا شکسته ای
عاشق چشم بسته یا
فارغ از آن گجسته ای
گر که تو فارغی بده
از خم ته نشسته ای
کهنه شراب عشق را
تا که زبان شکسته ای
شعر و ترانه سر دهد
با دل پیر و خسته ای

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد