پری  کاتب

پری کاتب

دست نوشته های یک زن
پری  کاتب

پری کاتب

دست نوشته های یک زن

شعار نیست . حقیقت عریان و پَلَشته هستیه

مواظب رفتارهایمان باشیم ، کسی نمی تواند بگوید موعدِ رفتنش کی خواهد بود... شاید همین لحظه باشد. 

خانمه پری 

 

 
 
 
شاد هستم : 
برای برای مالیاتی که پرداخت می‌کنم
چون به این معناست که شغلی دارم.
...
برای شلوغی و کثیفی خانه بعد از مهمانی
چون یعنی دوستانی دارم که پیشم میان.

برای لباسهایی که کمی برام تنگ شدن
چون یعنی غذا برای خوردن دارم.

برای سایه ای که شاهد کار منه
چون یعنی خورشید تو زندگیم می‌تابه.

برای چمنی که باید زده بشه، برای پنجره هایی که باید تمیز بشه و ناودانهایی که باید تعمیر بشه
چون یعنی خانه ای برای زندگى کردن دارم.

برای هزینه بالا برای گرمایش
چون یعنی خانه گرمی دارم.

برای کوه لباسهایی که باید شسته و اتو بشوند
چون یعنی رختی برای پوشیدن دارم.

برای کوفتگی و خستگی عضلاتم آخر روز
چون یعنی قادر بودم که سخت کار کنم.

برای زنگ ساعتی که صبح مرا از خواب بیدار میکند
چون یعنی هنوز زنده هستم .

خوب زندگی کنید!
زیاد بخندید!
با تمام قلبتان دوست بدارید!

نظرات 2 + ارسال نظر
هوار شنبه 28 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:06 ق.ظ http://havar58.blogfa.com

سلام خانمه پری

رها شنبه 28 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:41 ب.ظ

وقتی به نداشتن هایم فکرمی کنم همراهم با انبوهی ازغمها
ووقتی به داشتن هایم فکرمی کنم بازهم همراهم باانبوهی ازغمها
آنچه همیشه داشته ام درد وآنچه هیچوقت نداشته ام آنچه میخواسته ام
آری دیگربه شادبودن فکرنمی کنم که سهم من اززندگی همیشه هجران بوده است...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد