پری  کاتب

پری کاتب

دست نوشته های یک زن
پری  کاتب

پری کاتب

دست نوشته های یک زن

درد ِ بیدردی

بهش می گم : رنگدانه های موی من گرمه و ته مایه ی قرمزی پیدا می کنه  . می شه لطفن به رنگش کاری نداشته باشین و فقط یک سشوار بکشین ؟

خیلی خونسرد سرشو به سمتِ من برمی گردونه و گوشه چشمی به سرم می اندازه  ،  جواب میده : دخترجان بزار این موها رو برات لولایت کنم  و با قیچیِِ پیتاژ جلوشو مدل بدم ، باور کن معجزه میشی !! 

بهش می گم : لطفن اون کاری که من می گم رو انجام بدین ، ضمن اینکه جوری مرتب کنین که به آینه و این جور چیزها نیاز اندکی پیدا کنم!!

 تو دلش می گه : تو دیگه چی میگی با این سر و وضع ژولیده و  دو تا کیف ِ بزرگ کتابای عجیب غریب ، اصن تو وسط ِ این همه زنِ رنگی پنگی و فلترونی چی میخوای ؟ راستش رو بخواهید ، من یک رفیقِ شفیقی دارم که همسرش در یکی از خطوط هوایی ِ داخلی ، شوفر ِ هواپیماست و این رفیقِِ من دیشب مهمونیه خانوادگی ترتیب داده بود و از مدت ها قبل قول گرفته بود که برای چند ساعتی من هم به مهمانی شان بروم، این شد که بندیل و کیون را جمع نموده و خواستم موهای شل و ول و قهوه ای ام را کمی پیچ و تاب داده و دلبرانگی کنم ! که نتیجه اش نگاه ِ تحقیر آمیز ِ خانم ِ آرایشگر را بدنبال داشت.  پربیراه هم نمی گفت : من برخلاف زن های دیگر وقت چندانی برای آرایش و پیرایش صرف نکرده ام ، گاهی مواقع از بیرنگیه خودم خنده ام می گیرد...

حدودِ هفت یا هشت سالِ قبل هم دقیقن یادمه یک نگاهِ این مدلی از سوی یکی دیگر از همکارای ِ خانم ِ آرایشگر به من شده بود، و هنوز شماتت و تعجب در نگاهش بخاطرم مانده، تازگی ها از بعضی نگاه ها و حرف ها ، به شدتِ گذشته دردم نمی آید!!

این بیدری هم بد دردیه

 

نظرات 4 + ارسال نظر
پری با سا جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:22 ب.ظ

چه خوب!منم از این نگاهها زیاد شدم !هوم

جکی چان جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:39 ب.ظ http://www.jakichan.mihanblog.com

فروش آرشیو کامل فیلم های جکی چان در :

www.jakichan.mihanblog.com

بهترین فیلم های کمدی-رزمی در دنیا

دوبله به فارسی

هر DVD فقط 2000 تومان

آرشیو کامل 15 عدد DVD فقط 22000 تومان

------------------------------------------------

فروش اسپمر کاملا اتوماتیک نیوکامنت

ارسال کامنت اتوماتیک با سرعت بالا

برای وبلاگ های : بلاگفا - بلاگ‏اسکای - لوکس بلاگ
4 بلاگ دیگر به زودی افزوده خواهد شد

ارسال کامنت آزمایشی رایگان

در : www.newcom1.tk

شماره تماس : 09372201600

kasrZ جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:50 ب.ظ

hamash yek taraf bandil va kun ham yek taraf

رها شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:34 ب.ظ http://s2a.ir

سلام دوست خوبم
وب قشنگی داری
خوشحال میشم به وب من هم سر بزنی
میتونی برای وبلاگت آدرس جدید ثبت کنی
http://s2a.ir

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد