پری  کاتب

پری کاتب

دست نوشته های یک زن
پری  کاتب

پری کاتب

دست نوشته های یک زن

فرار می کنم از تو به تو

فرار می کنم از تو به تو
زن ها تا وقتی عاشق نشده اند بهترین روانکاوها هستند ولی بعد از اون تبدیل میشن به بهترین بیماران روانی!
(طلسم شده/ آلفرد هیچکاک)

نظرات 5 + ارسال نظر
قو دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:54 ق.ظ http://ghooha-bar-bad.blogfa.com/

گل گفته

مسعود دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:26 ق.ظ

سلام پری خوبی؟
نمیدونم شناختیم یا نه ولی من خیلی دنبالت گشتم
امیدوارم همون پری باشی که من میخوام!
اگه شناختیم واسم میل بزن حتما حتما
مسعود - نایین

نشناختم
میل هم نمی زنم

میم دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:03 ق.ظ

aaliii

[ بدون نام ] دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:21 ب.ظ

مگه اسم واقعیت مریم نیست؟
مگه فامیلیت بابایی نیست؟
مسعودم دیگه ، از نایین
تو بدوچت با هم اشنا شدیم
میدونم شاید دلت نخواد دیگه مزاحمت باشم
هرجور راحتی

موفق باشی بای

آقاجان اشتباه گرفتین
من اصن نرم افزار یاهو ندارم ! به مقدسات اشتباه گرفتین!

مسعود سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:35 ق.ظ

باشه چرا میزنی!
موفق و موید باشی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد