پری  کاتب

پری کاتب

دست نوشته های یک زن
پری  کاتب

پری کاتب

دست نوشته های یک زن

یکی به من بگه با این تو دیگه چیکار کنم؟

 

از شما چه پنهون یک تو ی تازه در من پیدا شده که حس می کنم این تو ، دیگه واقعا منه! 

یکی بگه با این یکی تو ِ خل و چل ، چیکار کنم؟

نظرات 6 + ارسال نظر
... یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:31 ب.ظ

سلام به خانوم پری خانوم
این خود خل جدید چه جوری هست؟خوبه بده؟
کلا سوال میپرسیم که جواب نمیدی ؟اینو بگو ببینم به چه شکل هست
بهر شکل من منتظر این خوندن این خود جدیدم بیصبرانه

تو اگه شعور داشتی، که بعید میدونم داشته باشی اسمتو مینوشتی!

ترنج ...ام دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:17 ق.ظ

تو خل و چل خیلی بهتر از عاقله در درون خل و چله ....

شاه بلوط دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:59 ق.ظ http://balot.persianblog.ir/

بعد از یه مدت این تو جدید هم برات عادی میشه

اون پسره سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:10 ب.ظ

سلام پری کاتب. ببخشید سلام خانومه پری خانوم. خواستم یکشنبه شب وقتی روبروی مردت نشسته بودی بهت دالی بگم، ولی حوصله معرفی کردن خودمو نداشتم. چقدر تو خوشگلی لعنتی...

اون پسره سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:11 ب.ظ

راستی حق با تو بود کافه لطف سابق رو نداره

میم چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:12 ق.ظ

نمودیش سه نقطه رو!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد