پری  کاتب

پری کاتب

دست نوشته های یک زن
پری  کاتب

پری کاتب

دست نوشته های یک زن

بعله خوب

دیگر بس کنید
این همه گفتن که
او کرد و آنان بودند و اینان چنین اند
یکبار هم که شده
پرده را کناری بزن و بگو - فریاد بزن و بگو
این منم - که کمم
طوری بگو که
حالت از خودت به هم بخورد
بعد از آن
بشین و سیگاری روشن کن و بگو
با همه شمایم
زین پس حق دارید
با هر که بهتر از من است بخوابید
با هر که بهتر از من است حرف بزنید
و با هر که بهتر از من است زندگی کنید
اگر چنین کسی را یافتید
این من بودم که کم بودم
پس
دیگر کم نخواهم بود

امین منصوری

نظرات 3 + ارسال نظر
خوابگرد شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:17 ب.ظ

این منم که کمم
جالبه

ترنج ...ام دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:14 ق.ظ http://toranjbanooo.blogfa.com

خیلی خوب بود ....

محسن سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:41 ق.ظ

فوق العاده

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد